Acasă » Articole » Calauzire? Exista Crestin3D

Calauzire? Exista Crestin3D

Pe genunchi inaintea Domnului, cerand o sotie? La camp, dupa 40 de ani de singuratate, meditand la voia lui Dumnezeu, la viata, la realitatie revelate? Timp de asteptare pana raspunde Suveranul? Principii in urma unui studiu atent, care ia timp si resurse?

De ce? Exista Crestin3D, simplu, rapid si placut. Iei un suc si cateva caramele si stai in fata ecranului. Cu putina munca de cercetare, gasesti vreo cateva profile cu fotografii. Te uiti, iti place, intri in legatura si… poate, poate.

Maine poate la fel. Sunt profile. Iti pui pozele. Desigur, nu si esecurile, doar cele mai reusite. O imagine idilica, suprareala. Acum se pun si comentarii. Flirtul este la el acasa. Nici macar scenariul acesta nu mai e: vezi o poza, iti place fata, te rogi, astepti raspunsul Domnului. A, nu… Scrii direct: esti superba. Declaratii alunecoase, spuse in vazul tuturor. Rusine? Nu-i nevoie aici… In 3D nu exista rusine. Mai bine, nu?

Iti imaginezi ce plictisitor trebuie ca a fost studiul biblic despre Avraam, Isaac si Rebeca? Pai de ce sa ne mai miram ca generatia de astazi paraseste Scriptura dintre coperti? O, da, ne numim crestini, dar vrem sa fim si 3D!

Cineva intreba: ok, ce-i de facut? Pai ce sa fie: intoarcerea la Scriptura, trairea adevarului revelat, transformarea vietii, hotarari, curatenie…

Am mai spus: lumea e atractiva, dar nici nu s-ar pleca din biserici. Si atunci, ce facem? Aducem lumea in biserici, mai ales ca foarte multi sunt cei care nu vor sa-i piarda pe tineri. De unde sa-i piarda, nu am inteles inca.

Ar fi interesant sa aflam cum se numeste astazi ca i-ai spus unei fete ca inseamna ceva pentru tine si apoi sa scrii pe internet, in public (sau nu), un comment la poza altei fete… Dar oare reuseste tanarul de astazi sa descopere principial cum numeste Biblia asa ceva?

Imagineaza-ti sotul citind intr-o zi comentariile a 20-30 de baieti de pe un sait de cand erai copila, la cateva poze imbunatatite, de-ale tale.

Nici macar nu e o cautare disperata dupa o sotie sau un sot. Mai degraba o lascivitate drogata, adormita si tarata de mirosul efemerei impliniri a nevoii de a iubi si de a fi iubit.

A… cum fotografiem caracterul frumos, sa-l punem undeva pe un 4D? Sau puritatea? Cum sa facem sa fie ea numai pentru sotul ei si nu de vazut de oricine, la cerere, oricand? Si gratis…

Sfaturi: get a real life! Priveste dincolo de poza – nu e nimic acolo!

7 gânduri despre „Calauzire? Exista Crestin3D

  1. Sper sa ajute. Am fost indignat de cum se raporteaza unii la aceste chestiuni. Din intamplare am gasit o adresa cu saitul pomenit in articol si, din pacate, dupa ce s-a incarcat am fost profund dezamagit de ceea ce am vazut.

    Filtrele internet pot opri si saiturile cu matrimoniale, alaturi de listele de alte saituri daunatoare. Va imaginati ca printre ele ar putea fi si saituri gen cel amintit in articol? Ce sa caute un sait cu nume „crestin” intr-o astfel de lista?

  2. Publicatia ta este facuta cu o oarecare superficialitate, in necunostinta de cauza, pe 3D majoritatea postarilor si discutiilor sunt pe teme crestine, in forum fiind prezentate ,pe categorii ,diferite subiecte din Biblie.Ai o impresie destul de eronata fiind ca ai cautat partile mai dezavantajoase din site si le-ai gasit (relatate intr-o forma exagerata) dar daca ai fi cautat partile pozitive le-ai fi gasit mai usor.
    Daca esti invatat sa-ti cauti iubita pe internet nu putem face nimic pentru a-ti schimba principiile, dar nu pentru asta exista site-ul crestin3D.Una din regulile importante ale site-ului spune ca „site-ul nu este unul matrimonial!”

    • Draga Patricia,

      Eu ma refeream la fenomen, nu la crestin3D.

      Nu am cautat partile mai dezavantajoase din sait. La momentul in care am scris asa ceva am gasit la o cautare simpla si scurta. Nu mi-am propus o sinteza amanuntita cu privire la crestin3D. Repet, scopul meu a fost altul, sper ca-l veti intelege.

      In ce priveste chestiunea cu iubita, afirmatia dvs este deplasata, obraznica si nu merita mai multe cuvinte. Este ultimul comentariu pe care vi-l permit avand acest ton lipsit de respect. Daca doriti sa folositi o atare exprimare in alta parte si va este permis, va rog. In rest, va doresc numai bine. In plus, avand in vedere atitudinea pe care ati ales-o, va sugerez ca de acum incolo sa va adresati fara sa mai folositi tutuiala, ca nu am fost la pescuit basme impreuna.

      Felicitari daca saitul nu este unul matrimonial! Dar, sa nu uitam ca si pe unii falsi crestini e pusa stampila cu „autentic”. Eu m-am referit la realitate, nu la ideologie.

      • ‘Va’ supara adevarul, dar e Ok ‘va’ inteleg intr-un anumit fel, modul in care mi-am exprimat parerea nu este deloc obraznic, dar din nou ne confruntam cu interpretari diferite, la fel cum ‘ati’ interpretat si despre crestin3D anumite lucruri.
        O zi mirifica va doresc.

        • Evident ca nu e obraznic si ca totul tine de interpretare. Inclusiv ziua, poate fi noapte. Mirificul poate fi noroi etc. Ce o fi adevarul? La ce va referiti cand vorbiti despre suparare? Eu? Dar de unde ma cunoasteti pe mine? Intelegeti ziceti? Oare? Ce ati putea intelege din ceea ce este pur interpretabil? Nimic. Dar la ce ne referim cand zicem „nimic”?… 🙂

          Eu zic sa o lasam balta cu mersul pe sfoara interpretarii la inaltime.

Lasă un răspuns

