Acasă »

Meditatie scurta 09.01.2011 – Cat costa un strop de pace? Imi dati, va rog, o bucata de simpatie?

Isaac iubea pe Esau, pentrucă mînca din vînatul lui; Rebeca însă iubea mai mult pe Iacov. Odată, pe cînd ferbea Iacov o ciorbă, Esau s’a întors dela cîmp, rupt de oboseală. Şi Esau a zis lui Iacov: „Dă-mi, te rog, să mănînc din ciorba aceasta roşiatică, fiindcă sînt rupt de oboseală.” Pentru aceea s’a dat lui Esau numele Edom. Iacov a zis: „Vinde-mi azi dreptul tău de întîi născut!” Esau a răspuns: „Iată-mă, sînt pe moarte; la ce-mi slujeşte dreptul acesta de întîi născut?” Şi Iacov a zis: „Jură-mi întîi.” Esau i-a jurat, şi astfel şi-a vîndut dreptul de întîi născut lui Iacov. Atunci Iacov a dat lui Esau pîne şi ciorbă de linte. El a mîncat şi a băut; apoi s’a sculat şi a plecat. Astfel şi-a nesocotit Esau dreptul de întîi născut.

(Gen 25:28-34)

Stock Photography - Grunge floral
© Photographer  | Agency: Dreamstime.com

De ce-l iubea Isaac pe Esau? Pentru ca manca din vanatul lui…

Pe ce si-a vandut Esau dreptul de intai nascut? Pe o ciorba de linte (cu paine, desigur).

Cat a costat vanzarea fratilor in vremea securitatii comuniste? O ratie in plus? Doua pachete de unt?

Cat costa indiferenta fata de frati astazi? O casa cu tot confortul si tot ce vrei pe masa?

Dar sufletul omului – cat costa un suflet de om? Apocalipsa ne spune ca si cu asa ceva se face comert.

Cat costa valorile care nu costa? Putin!

Lasă un răspuns

