Acasă »

Traditia Crestina, citat[4]

„Aproape fiecare autor crestin important din primele cinci veacuri ori a scris un tratat impotriva iudaismului, ori a facut din acesta chestiune o tema dominanta intr-un tratat dedicat altui subiect”

Citat din Traditia Crestina, de Jaroslav Pelikan Vol I, pag. 39

2 gânduri despre „Traditia Crestina, citat[4]

    • Trebuie citit in context. Primele veacuri au fost caracterizate de o incercare de intelegere a locului Bisericii in raport cu Israelul lui Dumnezeu. Prima parte a volumului din care am citat explica elemente despre care nu am stiut pana acum. Am ales citatele pe care le-am considerat mai reprezentative pentru ceea ce am citit si ceea ce am inteles.

Lasă un răspuns

