Acasă » Apologetica » Dar ce am impotriva ta…

Dar ce am impotriva ta…

Am primit un comentariu caruia vreau sa-i dedic cel putin o postare. As vrea sa privim cu seriozitate acest comentariu si sa incercam sa vedem ce putem invata de aici (voi reveni cu un raspuns in cadrul acestei postari sau in alta:

Nu vreau sa vad judec-critic nici pe unii nici pe altii insa vehementa cu care propavaduiti ficare propria ,,casta“…in care toti va vreti a fii mai legitimi unii decat ceilalti sincer pe mine ma scarbeste.De aceea nu m-am putut apropia (in sensul simbolic dar si faptic sufleteste vorbind ) de nici o biserica (eu unul teoretic dupa familie m-am nascut crestin-ortodox desi nu am ales eu asta ci asa sa nimerit).Urasc faptul ca toti damblagiii care se numesc credinciosi dau navala in orase cu sectele lor (Evanghelisti, Penticostali, Baptisti,Martorii lui Iehova,Sambatari, ,,sorcovei si alte ciorogarle oale si ulcele“) luati cele mai bune terenuri din orase prin pile si relatii ,iar in numele credintei si a bisericii ce o propavaduiti ridicati tot felul de monstruozitati de biserici.Nu am vazut la nici o secta sa ridice un azil de batrani,o casa de copii pe principiul social sa il ajut pe cel napastuit…iar daca exista asa ceva intr-un fel sau altul acei ocupanti daca nu sant…neaparat trebuie sa devina la un moment dat adepti ai ,,religiei-bisericii“ vostre fiindca asa-i NORMAL (deci amaratul ala nu mai are dreptul la liberul arbitru fiindca altfel ramane fara supa si camera).Macar eu sant sincer si nu zic ca Ortodoxismul sau Catolicismul este mai breaz fiindca si unii si altii au avut pete negre grave de-a lungul istoriei si chiar pana in prezent (ex.inchizitia,preoti poponari,pedofili,betivi cronici,hulpavi si avizi de bani si putere etc.insa de-acestia aveti si voi destui).

Eu unul pentru mine si pentru cei la care tin zic mai bine un Doamne ajuta-ma pe mine si pe ai mei (referindu-ma la cei apropiati la care tin),fereste-ma de rele si iarta-mi pacatele chiar daca nu merit si gresesc fata de tine ! … nu ma duc prin biserici sa rod MOASTE (chilotii ,unghiile unuia sau altuia care se zice ca a vazut cine stie ce cai verzi pe pereti si l-au facut ortodocsii mei rapid sfand) incat pana la urma va fii plin tot calendarul (365 zile) cu cruci rosii de atatia sfinti intruchipati. Decat fals credincios mai bine sant asa cum natural ma simt,am pacatuit fiindca sincer eu unul recunosc ca l-am si hulit pe D-zeu fiindca urasc rautatea pe care a lasat-o sa bantuie pe pamant (poate chiar si fac parte din ea dupa cum ar spune unii doar pentru ca vorbesc asa desi eu niciodata nu am facut rau cuiva decat poate pentru a ma apara ipotetic vorbind cel putin din punctul meu de vedere).Nu am nici un fel de regrete si nici teama de judecata fiindca intre falsii credinciosi si mine…mai bine prefer sa raman astfel cum ma stiu (fie si pacatos) Doar Dumnezeu ma va judeca si nu ma tem de judecata sa,nu stiu de ce nu ma tem insa simt ca niciunde oricat de rau ar fii in iad nu exista mai multa suferinta decat sa vezi cat de rau poate fii omul aici pe pamant.Din punctul meu de vedere aici este iadul si aici primim si platim cu totii (plata si rasplata) pentru toate actiunile noastre din timpul vietii.Ce se intampla cu noi dincolo…nimeni nu sa intors sa ne spuna exact cate campii sau cazane cu smoala ne asteapta .Daca ar fii sa ne luam dupa popii si predicatorii (sectelor religioase crestine sau necrestine) care au prostit si inapoiat lumea cu sute de ani spunandu-le oamenilor : daca nu fac…nu cred si nu ,,dreg“ce zic ei atunci iadul , cazanul si chinurile vesnice vor fii ale lor, eu unul prefer atunci sa cred ca nu exista Dumnezeu ,fiindca nici un Dumnezeu (al oricarei religii Iehova – Allah etc.) nu ar putea fii atat de crud si de hain incat pentru faptul ca sa spunem (un om sa indepartat de Dumnezeu macar in sensul de nu-l pomeni sau recunoaste de forta suprema) va fii vesnic chinuit in focul iadului.Atunci ar insemna ca Dumnezeu si-ar incalca propriul principiu de ai face pe oameni mai buni determinandu-i prin liberul arbitru sa devina astfel fortandu-i sa creada in el fiindca altfel vor fii etern chinuiti (parca Satan ar avea mai degraba tendinta asta nicidecum D-zeu din cate conoastem ).Unii zic ca in cazul in care te vei cai vei fi absolvit de vina, insa confunda cainta (sincera remuscare-regret-parere de rau profunda din suflet pentru raul facut ) cu falsa rugaminte la Dumnezeu de a te ierta si a incerca sa-ti cumperi clementa pupandu-l in fund si spunand ca el este Dumnezeul tau cel mai bun si sfant desi nu simti asta (regretul pentru ceea ce ai facut rau altuia) si nu-l respecti cu adevarat pe D-zeu in sufletul tau negru…si cruci si matanii-osanale si dari in stamba pe la biserici …doar-doar nu te va paste iadul.Astia santeti majoritatea oamenilor iar intre a alege vreuna din bisericile voastre mincinoase si prefacute pline de fanatici-indoctrinati religiosi sau a fii considerat ateu de voi ori poate chiar satanist fiindca vorbesc astfel , mai bine prefer calificativele din urma insa vom vedea la judecata cine va trece testul…(imi cer scuze daca am redactat prezentul cu greseli de dictie sau gramaticale insa ,am scris repede si neatent la aceste aspecte propriile pareri vazandu-va cum va contraziceti crezandu-va unii mai buni decat ceilalti…

3 gânduri despre „Dar ce am impotriva ta…

  1. Pingback: Dar ce am impotriva ta… Un raspuns unui comentariu[1] | Ascultarea Credintei

  2. Pingback: Dar ce am impotriva ta… Un raspuns unui comentariu[2] | Ascultarea Credintei

  3. Pingback: Dar ce am impotriva ta… Un raspuns unui comentariu[3] | Ascultarea Credintei

Lasă un răspuns

