Acasă »

DIN INIMA LUI DUMNEZEU!

Vasile Alexandru Talos

           DIN INIMA LUI DUMNEZEU

          Ascultați ceruri,

          și ia aminte pământule,

          căci Domnul vorbește:

          ‘Am hrănit și am crescut

          niște copii,

          dar ei s-au răsculat

          împotriva Mea.

          Boul își cunoaște stăpânul

          și măgarul cunoaște

          ieslea stăpânului său:

          Dar Israel nu Mă cunoaște,

          poporul Meu nu ia aminte la Mine’

         Isaia 1:2-3

 

Există-n cosmos vreo durere

asemeni cu durerea Lui?

Bam-Bum, Bam-Bum, ce sfâșiere!

Să fie pe pământ tăcere!

Bam-Bum, Bam-Bum, cu ce putere

răsună bolta cerului.

 

Când singure se-ntorc acasă,

în poartă vitele se-opresc.

Doar fiii Mei seduși se lasă,

nu Mă cunosc și nu le pasă,

că inima de dor Mi-e arsă,

că plâng când ei se răzvrătesc.

 

Să faci în mintea ta tăcere!

S-auzi, Bam-Bum, Bam-Bum mereu.

Chiar iadu-i strigăt de durere!

Cu ce adâncă sfâșiere,

e smuls pe…

Vezi articol original 14 cuvinte mai mult

Lasă un răspuns

